Lördag morgon

Ludde kom och väkte mig vid 6.15 då han ville ut. Så det var bara att stiga upp och ge sig ut. Behöver ändå gå upp i tid då jag har en del att göra inför kalaset. Peter har iaf fått en rolig uppgift att göra, nämligen att blåsa upp 50 ballonger. He, he!

Tänk att lillprinsen är 1 år nu. Tiden har gått så fort.

Nä, nu ska jag väcka älsklingen. Och det är ju inte det lättaste. När han sover då sover han verkligen.
Robin och Joel ligger i sina sängar fast de är vakna. De vaknar alltid så tidigt. En natt vakna jag av att det var nåt som lät. Då höll de på och leka. Och då var klockan 3.20. Puhhhh.
Oscar ligger och pratar med Heffaklumpen i sin säng.

Dags att sätta fart.


Kommentarer
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Vad önskar sig vår favvoprins i present? Så man vet om man springer över något... Annars får vi ta det när jag kommer ner! Älskar er!!! Önskar jag var hos er nu!

2008-10-25 @ 16:08:42
URL: http://yoggithedog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0