Oscars kalas

Kalaset i lördags blev lyckat. Dock var Oscar så trött att han somna direkt efter han ätit tårta när vi la han i sängen. Han vägrade och sova middag på dagen vår lilla tok. Så han var verkligen jättetrött.
Peters uppgift med att blåsa ballonger skötte han bra. Han pynta hela vardagsrummet, ute i trappan och på altanen. Fin, fint.

Gjorde 2 tårtor och de var nog goda för det blev bara en halv över.
En prinscesstårta (Tårtbottnar, vaniljkräm, jordgubbssylt, grädde och marsipanlock)
Nalle Puh tårta. (Tårtbottnar, Dumlefluff, Hallongrädde, grönfärgad grädde, Nalle Puh oblatbild, garneringsströssel och hjärtformade Noblesse runt om)
Mums!!!!!!

Oscar fick massa fina presenter: En stor båt, en bok som kan prata, en Spidermanryggsäck, gossedjur, en stor bil, en pekbok, en badbok, en traktor m. släp och bondgårdsdjur som låter och blinkar, en t-shirt, en vovve som man drar och då rör den sig och låter, liten bil, ett Nalle Puh pussel. Säkert nåt mer men det kommer jag inte på just nu.
Och Oscars mormor har ju betalat halva vagnen med. Och vi älskar vår Emmaljunga Scooter.

Framåt kvällen var jag dödstrött, hade hållt på hela dagen. Jag storstädade hela lägenheten själv. Skickade iväg Peter, barnen och vovvarna till Knalleland en stund så jag kunde städa i lugn och ro.

Här kommer lite bilder från kalaset.










Kommentarer
Postat av: Sarah, Fredrik, Yoggi &Harry

Stort grattis än en gång till vår favvo-Oscar! Hoppas vi kan närvara vid nästa födelsedag och äta av de goda tårtorna. Jag älskar ju marsipan ju!!! =) Imorgon kommer vi! Haha, ska nog få dig att längta tills jag åker igen. Älskar dig gumman, du är en fantastisk mamma!

2008-10-29 @ 21:30:21
URL: http://yoggithedog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0