Graviditets frågor


Blev det en chock när du fick reda på att du var gravid? Ja
Hur gammal var du? 25
Hade du mycket halsbränna? Nej
Spydde du mycket? Ingen gång, men mådde illa väldigt mycket.
Hade du mycket foglossning? Ja, i slutet hade jag det.
Ditt sf mått som störst? 34-35 tror jag
Har du fått bristningar? Ja tyvärr :/
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Pojke
Vad hoppades du på? En frisk bebis
Gick du över tiden? Nix
Födde du för tidigt?Ja, 1 månad
Hur var förlossningen? Snabb men jävligt smärtsam (ingen bedövning)
Blev du sydd? 2 små stygn
Dragen med sugklocka? Nej, 2-3 krystvärkar sen var han ute.
Hur många var inne i förlossningsrummet? Vet inte riktigt, tror det var en barnmorske elev, en barnmorska och Peter.
Hade du någon nära med dig? Peter var ju med. Bamse ♥, Ludde och Dibbe satt utanför i bilen och vänta. Peter glömde och fråga om vår granne kunde ta hundarna trots att han mötte han.
Vilket BB födde du på? SÄS Borås, inget jag rekomenderar
Hur stor var bebisen? 2980 g & 49 cm
Blev det en pojke eller flicka? Pojke
Vad fick den heta? Oscar Isac Peter
Var allting värt det? Ja absolut, det bästa jag gjort i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0