Onsdag 17/9

Sitter uppe och kollar runt lite på nätet. Peter åkte till jobbet för en stund sedan och Oscar sover.
Blir en lugn dag idag, bara vara hemma och slappa. Grejja lite hemma bara.
Mamma skicka ett sms och sa att hon ska beställa från Ellos och fråga om jag ska ha någonting. Slipper man ju frakten med. Jag ska he ett par gardiner och strumpbyxor till Åskan.





Imorgon är det torsdag och då ska vi åka in till stan och besöka Barnvagnscentralen. Då ska vi hämta våran nya "medhjälpare" en Emmaljunga Scooter Bright Blue (Sarah, vi gick på ditt val).
Mamma är så snäll så hon betalar halva med, Oscar får det som en lite för tidig födelsedagspresent. TACK säger vi till bästa mormor.

Idag är det heller ingen vanlig dag för idag är det min underbara vän Thinas födelsedag! GRATTIS och hoppas du får en underbar födelsedag.



Bilden är från henne själv.

Nu ska jag gå och grejja lite innan lillemannen vaknar och är redo för nya bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0