Tårta

Klockan är strax efter 7 och jag är uppe för jag ska baka en tårta innan Oscar vaknar.

Min mamma fyller år idag, och jag och Oscar ska åka till hennes jobb och överraska henne. Hennes arbetskompisar vet om detta men inte hon.
Hon var lite besviken över att jag inte kunde träffa henne idag. Sa att jag inte hann det. Men hon kommer ju få träffa oss idag. Och så får hon tårta med. Det måste väl bli en lyckad födelsedag.

Grattis mamma/mormor på födelsedagen!


Varför kan du inte någon gång förstå hur mycket det sårar mig? Men det var också den sista gången.

Kommentarer
Postat av: Sarah, Yoggi & Harry

Varför fick inte jag någon överraskningstårta??? Och vad är det för konstig överstruken text här ovanför? Saknar er!!!

2008-09-13 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0